Bench Top Reactor, Reactor à pavimentu
U reattore pò esse fattu di SS 316, S.S304, Titanium, Hastelloy, etc. Pò esse ancu fabricatu secondu i materiali specificati da l'utilizatori.
A pressione di disignu hè 120bar è a pressione di travagliu 100bar.A pressione di disignu hè 350 ℃, mentri a pressione di travagliu hè 300 ℃.Quandu a temperatura di travagliu hè più di 300 ℃, u reattore s'allarma è u prucessu di riscaldamentu si ferma automaticamente.
Pudemu ancu furnisce reattori d'alta pressione è d'alta temperatura chì sò dispunibuli per a reazione cù pressione più altu di 100bar, temperatura più altu di 300 ℃.
Diversi volumi sò dispunibili:
50-300ml, 500ml è 1000ml per un reattore agitatu magneticu da banco.
500ml, 1000ml è 2000ml per un reattore agitatu magneticu à u pianu.
Chì ci hè a caratteristica di u reattore magneticu agitatu?
Features
1. Agitazione sigillata magneticamente
2. Volum Top Bench: 50ml-1L;Volume di u pianu: 500ml-2000ml.
3. Max.temperatura: 350 ℃, Max.pressione: 12 MPa
4.Materiale di cilindru: acciaio inox 316 (personalizatu: titaniu, monel, zirconiu, etc.)
5. Sistema di cuntrollu: Touch screen, cuncepimentu pieghevule è integratu.
A cosa serve u reattore agitatu magneticu ?
Hè adattatu per petrochimica, chimica, farmaceutica, sintesi di polimeri, metallurgia è altri campi.Questu hè u dispusitivu più ideale per reazzione chimica sottu alta temperatura è pressione alta.
Clienti di destinazione
Laboratori in università, istituti di ricerca è imprese.
Esperimenti cunnessi
Reazione catalitica, reazione di polimerizazione, reazione supercritica, sintesi à alta temperatura è alta pressione, reazione d'idrogenazione, idrometallurgia, reazione di esterificazione, sintesi di profumo, reazione di slurry.
Sintesi di ioduro di pentafluoroetile, oligomerizzazione dell'etilene, idrodesolforazione, idrodenitrogenazione, idrogenolisi degli ossidi, idrodemetalizzazione, idrogenazione di idrocarburi insaturi, idrocracking del petrolio, ossidazione delle olefine, ossidazione dell'aldeide, ossidazione in fase liquida Rimozione delle impurità, polimerizzazione catalitica del carbone, liquefazione catalitica dell'acido isobutinico reazione, reazione di l'idrogenu, reazione di sintesi di poliester, reazione di ossidazione p-xylene.